Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
De 25e eeuw. De mensen spreken niet meer zo goed Nederlands als vroeger. Dat moet veranderen. Daarom stuurt de president drie mensen naar het verleden. Hun opdracht: taal verzamelen in de 21e eeuw. Maar dat is niet altijd zo vanzelfsprekend! Niet Vanzelfsprekend is een lesmethode Nederlands voor tieners en volwassenen die al een basiskennis van de taal hebben. De methode brengt de student op een intermediair niveau, het zogenaamde drempelniveau (B1). De volledige leergang bestaat uit een leerboek, een hulpboek, deze dvd en twee cd’s. Niet Vanzelfsprekend is zowel geschikt voor zelfstudie als voor gebruik in de klas. Bovendien is de methode aan alle leerstijlen aangepast. De twaalf delen van het Leerboek zijn telkens gebaseerd op een aflevering van de dvd-soap. Naast deze boeiende soap bevat de dvd ook authentiek materiaal uit Vlaamse en Nederlandse televisieprogramma's. Aan de dvd-soap werkten bekende namen mee uit Nederland en Vlaanderen: Sien Diels, Fons Fraeters, Norbert Kaart, Mieke Laureys, Hugo Metsers, Peter Schoenaerts, Bob Selderslaghs, Annie Van Avermaet, Herman van Baar en anderen.
L - EDUCATION --- education --- Teaching Materials --- Handbooks --- gevorderden --- Nederlands ; secundair onderwijs --- #KVHA:Taalonderwijs; Nederlands --- #KVHA:Video --- #BAVD:video Instituut voor levende talen --- taalcursus --- Nederlandse voor anderstaligen --- Nederlandse voor anderstaligen. --- #KVHA:DVD --- Langue néerlandaise Nederlandse taal --- Orthographe (néerlandais) Spelling (Nederlands) --- Communication (langue néerlandaise) Communicatie (Nederlandse taal) --- Vocabulaire (néerlandais) Woordenschat (Nederlands) --- Grammaire (néerlandais) Spraakkunst (Nederlands) --- Cours de langue (néerlandais) Taalcursus (Nederlands) --- #KVHA:CD-ROM --- Nederlands voor anderstaligen --- 838.5 --- Contains audio-visual material --- #PBIB:+111.28 --- #PBIB:+111.25 --- Vakdidactiek : Nederlands voor anderstaligen : Andere --- Vakdidactiek : Nederlands voor anderstaligen : Secundair onderwijs --- NT2 --- * 838.5 --- Nederlands als tweede taal --- Nederlands --- didactiek --- Didactics of Dutch --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- Nederlands voor anderstaligen. --- Nederlandse taal --- taalcursussen. --- Dutch language --- Néerlandais (Langue) --- Textbooks for foreign speakers --- Manuels pour allophones --- tweede taalonderwijs --- 372.8 --- 8 --- Taalcursussen.
Choose an application
Educational sciences --- Physics --- Physique --- Periodicals --- Périodiques --- Study and teaching --- Enseignement --- Teaching --- Méthode pédagogique --- Teaching methods --- E-journals --- #TS:WNDF --- #TS:TOND --- #TS:KOPO --- natuurkunde (fysica) --- didactiek --- 53 <05> --- 53 --- Physics--Tijdschriften --- Étude et enseignement --- Arts and Humanities --- Education & Careers --- General and Others --- Study and teaching. --- Arts and Humanities. --- General and Others. --- Physics. --- 53 Physics --- 53 <05> Physics--Tijdschriften --- Périodiques --- EJPHYSI EPUB-ALPHA-P EPUB-PER-FT IOP-E --- Natural philosophy --- Philosophy, Natural --- Physical sciences --- Dynamics --- 53 Fysica. Natuurkunde --- Fysica. Natuurkunde --- Physics - Study and teaching - Periodicals
Choose an application
Zowat alle organisaties, zowel in de profit als in de social profit, opereren in een veranderende, turbulente omgeving. Staande blijven is een kwestie van het produceren en aanbieden van kwaliteitsvolle goederen en diensten, die in grote mate kennisintensief zijn. Medewerkers zijn dan ook "kenniswerkers" aan wie steeds meer en hogere eisen qua competenties en blijvende ontwikkeling worden gesteld. Hen aantrekken en vooral hen goed inzetten en houden, vereist dat werkend leren en lerend werken dagelijks hand in hand gaan. Dat op een geïntegreerde wijze tot stand brengen in een hedendaagse organisatie is de uitdaging van een strategisch ingebed leer- en VTO-beleid - Vorming, Training, Opleiding. Werk maken van leren biedt een visie en aanpak voor het voeren van een strategisch leer-en VTO-beleid. Zo komen onder meer aan bod: competentie- en talentmanagement, kennismanagement, redenen om te investeren in VTO, duurzame leerpatronen, VTO-beleidsplannen voor organisaties en medewerkers, optimalisering van opleidingen en het bevorderen van werkplekleren. Het boek is een praktische gids voor wie betrokken is bij het beleid van leren en VTO in organisaties: o.a. directies, VTO-coördinatoren, personeelsverantwoordelijken en opleidingsmanagers. Het biedt een leidraad voor het opstarten en verder optimaliseren van het leren binnen de eigen organisatie. Daarbij combineert het een wetenschappelijk onderbouwde benadering met een grote vertrouwdheid met de dagelijkse praktijk.
Competentiemanagement. --- VTO-beleid (Vorming Training Opleiding) --- Personnel management --- kennismanagement --- talentmanagement --- Planning (firm) --- Adult education. Lifelong learning --- organisatiestrategieën --- Didactic strategies --- competentiemanagement --- 65.012 --- #SBIB:316.334.1O350 --- #SBIB:316.334.2A86 --- Formation Opleiding --- Formation dans l'entreprise Werkplekopleiding --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- Organisation en apprentissage Lerende organisatie --- Talentmanagement --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Bedrijfsopleidingen --- #KVHB:Competentiemanagement --- #KVHB:Personeelsbeleid --- 367.2 --- 450.7 --- Competentiegericht onderwijs --- Leren --- Personeelsbeleid --- Professionalisering --- Training --- Werkplekleren --- competenties --- werkplekleren --- Levenslang leren --- 366.4 --- Competentiemanagement --- Kennismanagement --- Management strategie organisatie kennis leren --- 65.012 Methods --- Methods --- Onderwijs en economie --- Bijzondere arbeidsproblemen: arbeidsvorming, kredieturen, beroepsopleiding --- Opleiding en bijscholing --- Management ; algemeen --- PHL-Central Office 12 --- levenslang leren --- vorming --- Opleidingen --- Personeelsmanagement --- Talentontwikkeling --- Volwassenen --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Opleiding --- Volwassene --- Arbeidsmarkt
Choose an application
Experimental and theoretical neuroscientists use Bayesian approaches to analyse the brain mechanisms of perception decision-making, and motor control.
Brain. --- Neurons. --- Bayesian statistical decision theory. --- Brain --- Neurons --- Bayesian statistical decision theory --- Cells --- Central Nervous System --- Probability --- Nervous System --- Models, Biological --- Anatomy --- Models, Theoretical --- Statistics as Topic --- Investigative Techniques --- Health Care Evaluation Mechanisms --- Epidemiologic Methods --- Analytical, Diagnostic and Therapeutic Techniques and Equipment --- Quality of Health Care --- Public Health --- Health Care Quality, Access, and Evaluation --- Environment and Public Health --- Health Care --- Bayes Theorem --- Models, Neurological --- Human Anatomy & Physiology --- Health & Biological Sciences --- Neuroscience --- Nerve Cells --- Cell, Nerve --- Cells, Nerve --- Nerve Cell --- Neuron --- Model, Neurological --- Neurologic Model --- Neurological Model --- Neurological Models --- Neurologic Models --- Model, Neurologic --- Models, Neurologic --- Encephalon --- Brains --- Encephalons --- Analysis, Bayesian --- Bayesian Approach --- Bayesian Analysis --- Bayesian Forecast --- Bayesian Method --- Bayesian Prediction --- Approach, Bayesian --- Approachs, Bayesian --- Bayesian Approachs --- Forecast, Bayesian --- Method, Bayesian --- Prediction, Bayesian --- Theorem, Bayes --- Community-Based Distribution --- Contraceptive Distribution --- Delivery of Healthcare --- Dental Care Delivery --- Distribution, Non-Clinical --- Distribution, Nonclinical --- Distributional Activities --- Healthcare --- Healthcare Delivery --- Healthcare Systems --- Non-Clinical Distribution --- Nonclinical Distribution --- Delivery of Dental Care --- Health Care Delivery --- Health Care Systems --- Activities, Distributional --- Activity, Distributional --- Care, Health --- Community Based Distribution --- Community-Based Distributions --- Contraceptive Distributions --- Deliveries, Healthcare --- Delivery, Dental Care --- Delivery, Health Care --- Delivery, Healthcare --- Distribution, Community-Based --- Distribution, Contraceptive --- Distribution, Non Clinical --- Distributional Activity --- Distributions, Community-Based --- Distributions, Contraceptive --- Distributions, Non-Clinical --- Distributions, Nonclinical --- Health Care System --- Healthcare Deliveries --- Healthcare System --- Non Clinical Distribution --- Non-Clinical Distributions --- Nonclinical Distributions --- System, Health Care --- System, Healthcare --- Systems, Health Care --- Systems, Healthcare --- Healthcare Quality, Access, and Evaluation --- Environment, Preventive Medicine & Public Health --- Environment, Preventive Medicine and Public Health --- Health, Public --- Quality of Care --- Quality of Healthcare --- Care Qualities --- Care Quality --- Health Care Quality --- Healthcare Quality --- Epidemiologic Method --- Epidemiological Methods --- Methods, Epidemiologic --- Epidemiological Method --- Method, Epidemiologic --- Method, Epidemiological --- Methods, Epidemiological --- Epidemiology --- Area Analysis --- Correlation Studies --- Correlation Study --- Correlation of Data --- Data Analysis --- Estimation Technics --- Estimation Techniques --- Indirect Estimation Technics --- Indirect Estimation Techniques --- Multiple Classification Analysis --- Service Statistics --- Statistical Study --- Statistics, Service --- Tables and Charts as Topic --- Analyses, Area --- Analyses, Data --- Analyses, Multiple Classification --- Analysis, Area --- Analysis, Data --- Analysis, Multiple Classification --- Area Analyses --- Classification Analyses, Multiple --- Classification Analysis, Multiple --- Data Analyses --- Data Correlation --- Data Correlations --- Estimation Technic --- Estimation Technic, Indirect --- Estimation Technics, Indirect --- Estimation Technique --- Estimation Technique, Indirect --- Estimation Techniques, Indirect --- Indirect Estimation Technic --- Indirect Estimation Technique --- Multiple Classification Analyses --- Statistical Studies --- Studies, Correlation --- Studies, Statistical --- Study, Correlation --- Study, Statistical --- Technic, Estimation --- Technic, Indirect Estimation --- Technics, Estimation --- Technics, Indirect Estimation --- Technique, Estimation --- Technique, Indirect Estimation --- Techniques, Estimation --- Techniques, Indirect Estimation --- Healthcare Evaluation Mechanisms --- Evaluation Mechanism, Healthcare --- Evaluation Mechanisms, Healthcare --- Healthcare Evaluation Mechanism --- Mechanism, Healthcare Evaluation --- Mechanisms, Healthcare Evaluation --- Experimental Model --- Experimental Models --- Mathematical Model --- Model, Experimental --- Models (Theoretical) --- Models, Experimental --- Models, Theoretic --- Theoretical Study --- Mathematical Models --- Model (Theoretical) --- Model, Mathematical --- Model, Theoretical --- Models, Mathematical --- Studies, Theoretical --- Study, Theoretical --- Theoretical Model --- Theoretical Models --- Theoretical Studies --- Investigative Technics --- Investigative Technic --- Investigative Technique --- Technic, Investigative --- Technics, Investigative --- Technique, Investigative --- Techniques, Investigative --- Anatomies --- Biological Model --- Biological Models --- Model, Biological --- Models, Biologic --- Biologic Model --- Biologic Models --- Model, Biologic --- Nervous Systems --- System, Nervous --- Systems, Nervous --- Probabilities --- Cerebrospinal Axis --- Axi, Cerebrospinal --- Axis, Cerebrospinal --- Central Nervous Systems --- Cerebrospinal Axi --- Nervous System, Central --- Nervous Systems, Central --- System, Central Nervous --- Systems, Central Nervous --- Cell --- Bayes' solution --- Bayesian analysis --- Nerve cells --- Neurocytes --- Cerebrum --- Mind --- methods --- Community Health --- Health, Community --- Preventive Medicine --- Education, Public Health Professional --- Pharmacy Audit --- Audit, Pharmacy --- Pharmacy Audits --- Computer Simulation --- Systems Theory --- Cell Biology --- Statistical decision --- Nervous system --- Central nervous system --- Head --- NEUROSCIENCE/General --- Mathematical statistics --- Physiology of nerves and sense organs
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|